annonse
annonse
Hovedtelefoner fra Alfa Romeo

Lir & Blær

Lækkert design og rå ydelse er Alfa Romeos varemærke. Om hovedtelefonerne lever op til det vil vise sig.

annonse

Hovedtelefoner fra Volkswagen kan næppe være særligt sexede, men når italiensk design blandes med legendarisk status, kan selv hovedtelefoner se attraktive ud. Tidligere har vi skrevet om Ferrari hovedtelefoner by Logic3 og nu kommer hovedtelefoner med Alfa Romeo design.Det vil sige, de er ikke Alfa Romeos eget design, men navnet er licenseret til produktion af hovedtelefoner med det legendariske navn broderet eller trykt på hovedtelefonerne.

Indtil videre handler det om tre modeller i forskellige farver. Ørepropperne Mito og Guilietta i rød, sort eller sølv, og hovedtelefonerne Guilietta i sølv/sort eller rød/sølv.

Hovedtelefonerne bruger 40 mm elementer i lukket kammer og har logo trykt på siderne, mens Alfa Romeo er broderet på hovedbøjlen.

Læs også:

Øl, high-end og hornmusik

Hvad der var gammelt, er nu nyt.

Besøg hos Samsung Sound Lab

Når man står over for at skulle købe en soundbar eller højttaler i den billige ende, er forventningerne til lydkvaliteten sjældent ret høje. Men hvorfor nøjes, hvis man kan presse citronen og alligevel få fuld valuta for pengene?

Borg'en er landet

Soloprojekt fra en af Eropas største højttalerbagmand - og med støtte fra legendariske Ken Ishiwata.

Dansk hi-fi indtager München

En tur gennem messehallerne på den tyske high-end-messe er som en spadsertur i velkendte omgivelser.

Dykkerkamera fra Panasonic

Hele 31 meter skal det kunne dykke, det lille robustkamera Lumix FT7.

Lad din iPhone blive hjemme

Vi har prøvet Apple Watch, som nu fås med egen mobilforbindelse.

Underfundig grammofon

Selv om Pro-Jects nye pladespiller går under navnet Yellow Submarine, kan den dog ikke spille under vand.

Se lige den Focal-højttaler!

De massive Utopia Evo koster over en million og bruger elektromagnetisme til at booste bassen.

Opgradér højttalerne med indbygget forstærker

System Audio har lavet en ganske smart løsning med en forstærker, som monteres inde i højttalerne.

Ortofon fejrer 100 år

Century er et passende navn til den nye high-end-pickup, som markerer 100-året for Ortofon.

Marantz fejrer Ken Ishiwata

I 40 har Ken Ishiwata været Marantz’ mest vitale konstruktør, og det skal selvfølgelig fejres med jubilæumsprodukter.

Dynaudio fornyer Confidence-højttalerne

Den gamle højttalerserie er historie, og en ny generation er på vej med radikale løsninger.

annonse
annonse
annonse
annonse
-

Lyd & Billede

Som læser har du kun ret til at benytte indholdet på lydogbillede.dk til personlige og ikke-kommercielle formål. Du kan downloade, linke til og udskrive indhold fra lydogbillede.dk til private og ikke-kommercielle formål, forudsat at du henviser til kilden og respekterer eventuelle rettighedsangivelser og/eller -forbehold. Du må ikke bruge indhold til andre formål eller på andre måder end dem, der udtrykkeligt er tilladt.