Teknologi-virksomheden Nothing blev grundlagt i 2020 med det erklærede mål at udfordre markedet og genskabe entusiasmen for teknologi-produkter.
CEO og medstifter af Nothing, Carl Pei, har en fortid hos OnePlus, og med ham i spidsen har virksomheden kørt en alternativ stil og lanceret produkter som de gennemsigtige hørepropper Nothing Ear (1) og Nothing Ear (stick) samt Nothing Phone (2), en smartphone med en meget speciel brugerflade af LED-lys på bagsiden, det såkaldte Glyph Interface.
Men Nothings produkter er ikke helt billige, og firmaet ønsker også at gøre sine hoser grønne med billigere produkter. Elektronikprodukter i budgetklassen mangler kvalitet og godt design, udtaler Carl Pei i en video, Nothing netop har offentliggjort på YouTube, og derfor lancerer firmaet nu budgetmærket ‘CMF by Nothing’.
CMF by Nothing vil have fokus på rent og tidsløst design af produkter, der er til at betale, men stadig tilbyder højere kvalitet end normalt for prisklassen, lover Pei.
Og så afslørede han, at de første produkter fra CMF by Nothing, et smart-ur og et sæt nye hørepropper, vil blive lanceret i løbet af i år.
Se hele videoen her: