Med en nem måde til at skifte mellem forskellige bønner, et brugervenligt display og et elegant design præsenterer De’Longhi Rivelia som den ultimative kaffemaskine til forbrugere, der ønsker at skifte til en ny kaffeoplevelse.
Med dagens uendelige udvalg af kaffebønner på markedet, fra lys ristning til ekstra mørk ristning, unikke blandinger og forskellige oprindelser, er valget af kaffebønner en kunst i sig selv, mener virksomheden og tilføjer, at Rivelia gør det muligt at skifte mellem forskellige kaffebønner med Bean Switch System, hvor brugeren bestemmer, om de resterende bønner i maskinen skal bruges til at brygge endnu en kop, eller om beholderen bare skal tømmes for at skifte til en anden bønne.
Der medfølger to bønnebeholdere, så man nemt kan udforske forskellige bønner.
”Det er en udfordring at finde ud af, hvilken type af bønne eller ristningsgrad man bedst kan lide, og vi anbefaler altid, at man prøver sig frem. Det er derfor en stor glæde at kunne præsentere Rivelia, der med en udskiftelig bønnebeholder gør det muligt at udforske og prøve forskellige bønner af – og samtidig få helt nye, spændende kaffeoplevelser,” fortæller Victoria Avén, Brand Manager hos De’Longhi Scandinavia.
Rivelia er udstyret med Bean Adapt Technology, som hjælper med at indstille de rigtige parametre for temperatur, formalingsgrad og intensitet, baseret på den specifikke bønne og valgte ristningsgrad. Brugeren kan gemme indstillinger for op til seks forskellige kaffebønner i maskinen.
Rivelia tilbyder 16 forskellige kaffedrikke, som kan tilpasses efter brugerens ønsker. Et 3,5-tommers farvedisplay med swipe-funktion, brugervenligt interface og visuelle animationer viser vejen fra bønne til en perfekt kop kaffe, forklarer De’Longhi og tilføjer, at den nye funktion Coffee Routines lærer brugerens kaffevaner at kende og tilpasser menuen efter præferencer og forskellige tidspunkter på dagen.
Brad Pitt i andet kapitel af “Perfetto”
I forbindelse med lanceringen af Rivelia præsenterer De’Longhi det andet kapitel i den globale “Perfetto”-kampagne med sin varemærke-ambassadør Brad Pitt.
Pris og tilgængelighed
De’Longhi Rivelia fås i to forskellige versioner, hvoraf den ene har manuel mælkeskumning, mens den anden har LatteCrema Hot Technology, som ifølge virksomheden giver perfekt mælkeskum med både mælke- og plantebaserede alternativer. Der er desuden forskellige farver at vælge imellem: sort, beige, hvid og gråblå. Prisen er henholdsvis 5.249 kr. og 5.999 kr.
Læs videre med LB+
Nytårstilbud 2025 - 50% Rabat!
50% På LB+ Total i 12 måneder!
Prøv LB+ Total i 1 måned
Fuld adgang til alt indhold i 1 måned for 49 kr
30% på LB+ Total i 6 måneder
Fuld adgang til alt indhold på Lyd & Billede og L&B Home i 6 måneder
- Adgang til mere end 7.500 produkttests!
- Store rabatter hos vores samarbejdspartnere i LB+ Fordelsklub
- Ugentlige nyhedsbreve med seneste nyheder/li>
- L&B TechCast – en podcast fra L&B
- Deaktivering af annoncer