Siden virksomheden blev grundlagt i Los Angeles for over 20 år siden, er Nutribullet blevet et kendt navn inden for blendere. Virksomheden oplyser, at de har 70 millioner brugere på verdensplan, og at Nutribullet er den bedst sælgende personlige blender i verden (ifølge Independent Research Institute, Sales Leader Full Year 2022).
Efter et par års fravær relancerer de nu – som en del af De’Longhi-gruppen – deres blendere i Norden og præsenterer en trio med fokus på enkelhed.
Virksomheden siger, at der ikke er nogen overflødige knapper og indstillinger, og at både blendere og tilbehør er nemme at rengøre, samtidig med at de optager lidt plads i køkkenet med deres kompakte design.

Tre modeller
Nutribullet Ultra blev lanceret som virksomhedens mest støjsvage personlige blender til dato og har en motor på 1.200 watt og et automatiseret blendeprogram med pulsindstilling. Modellen siges at kunne lave en perfekt smoothie på bare 30 sekunder.
Nutribullet Pro har en motor på 900 watt og siges at kunne lave de fleste smoothies på under et minut. Modellen fås i en række forskellige farver og overflader (mat, metal og blank).
NutriBullet Portable er en trådløs, personlig blender, som skulle kunne bruges op til 20 gange på en opladning (den oplades via USB-C og er tre timer om at blive fuldt opladet).
Vi er så glade for endelig at kunne lancere Nutribullet i Danmark. Nutribullet har et bredt udbud af blendere med fællesnævneren: Det skal være nemt. Fra brugervenlighed til bevarelse af næringsstoffer skal vores produkter gøre en travl hverdag nemmere – og sundere. Der findes ikke en meget lettere måde at lave næringsrige måltider og snacks på – både i og udenfor hjemmet,” fortæller Marie Andersson, Brand Manager på Nutribullet.
Pris og tilgængelighed
Alle tre modeller fås i en række forskellige designs og er tilgængelige nu. Nutribullet Ultra starter ved 1.199 kroner, Nutribullet Pro ved 999 kroner og Nutribullet Portable ved 399 kroner.