Med den fuldautomatiske og kompakte kaffemaskine BCC13 tager Smeg det næste skridt i sin satsning på kaffemaskiner – den nye maskine er udstyret med et fuldt integreret mælkesystem, der muliggør en jævn, hurtig og effektiv brygning af både kaffe og mælk.
Med et enkelt tryk på en knap kan BCC13 tilberede op til 10 forskellige kaffedrikke med mælk. Den justerbare dispenserfunktion gør det muligt at bruge kopper i forskellige størrelser, og den aftagelige drypbakke letter rengøringen.
Med BCC13 kan man brygge en række forskellige mælkebaserede drikke ved hjælp af den 500 ml store beholder, som er fremstillet af det holdbare og BPA-fri materiale Tritan. Takket være det effektive termoblok-varmesystem kan kaffemaskinen levere den ønskede drik på ganske få sekunder, oplyser virksomheden og tilføjer, at enkle rengøringsfunktioner – herunder den nemme rengøringsprocedure for mælkesystemet – sikrer, at vedligeholdelsen af maskinen er en enkel og problemfri proces.
I udviklingen af Smegs nye kaffemaskiner er der hentet inspiration, teknologi og erfaring fra La Pavoni, som blev opkøbt af Smeg i 2019 og som er verdens ældste producent af espressomaskiner. Vi lægger stor vægt på at bevare kernen i La Pavoni som et separat brand, der producerer håndlavede maskiner til kaffeforbrugere, der søger produkter, som er en tand mere avancerede end de mere lettilgængelige produkter fra Smeg,” siger Kajsa Djurfeldt, Trade Marketing & PR Manager hos Smeg og tilføjer, at Smeg den 20. oktober gik live med ‘House of Coffee’ på det nordiske marked.
House of Coffee
House of Coffee er i følge virksomheden et ambitiøst skridt fremad for Smeg og repræsenterer brandets forståelse for det moderne kaffemarked og dets krav. Smegs mål med satsningen er at inspirere forbrugerne ved at bringe den italienske kaffekultur til Norden og imødekomme forskellige typer kaffedrikkeres behov og ønsker gennem en række forskellige kaffeprodukter.
Smegs House of Coffee skal fungere som en platform, hvor kaffeentusiaster kan udforske nye bryggemetoder, opdage nye kaffesorter og udveksle ekspertise inden for kaffens verden.
Vi er glade for at kunne introducere House of Coffee som et nyt kapitel i Smegs historie. Vores fokus har altid været at skabe produkter af høj kvalitet, der forbedrer brugernes daglige livsstil. Med House of Coffee ønsker vi at skabe en kaffekultur, der omfavner passion, kvalitet og innovation,” siger Ulrika Theander, CEO for Smeg Nordic.
Pris og tilgængelighed
BCC13 hører til Smegs nye SDA-designlinje (Small Domestic Appliances), som ifølge Smeg har et lidt mere moderne og sofistikeret look end den klassiske 50’er-stil. Smeg BCC13 fås i sort, hvid og smaragdgrøn, og prisen er 7.495 kroner.
Læs videre med LB+
Juletilbud - 50% Rabat!
50% På LB+ Total i 1 år!
Prøv LB+ Total i 1 måned
Fuld adgang til alt indhold i 1 måned for 49 kr
LB+ Total 12 måneder
Fuld adgang til alt indhold på Lyd & Billede og L&B Home i 12 måneder
- Adgang til mere end 7.500 produkttests!
- Store rabatter hos vores samarbejdspartnere i LB+ Fordelsklub
- Ugentlige nyhedsbreve med seneste nyheder/li>
- L&B TechCast – en podcast fra L&B
- Deaktivering af annoncer