TESTS Bil & Mobilitet Computer Sport & Træning Gaming Mobil Smart Home Teknologi
Få fuld adgang til alt LB+ indhold

Nyhed

Smeg lancerer House of Coffee – og en ny kaffemaskine

I slutningen af oktober lancerede Smeg House of Coffee som en dybtgående satsning i kaffekategorien, og nu introducerer de en ny, fuldautomatisk espressomaskine.

Af / 07/11/2023 - 12:02
Smeg lancerer House of Coffee – og en ny kaffemaskine

Med den fuldautomatiske og kompakte kaffemaskine BCC13 tager Smeg det næste skridt i sin satsning på kaffemaskiner – den nye maskine er udstyret med et fuldt integreret mælkesystem, der muliggør en jævn, hurtig og effektiv brygning af både kaffe og mælk.

Med et enkelt tryk på en knap kan BCC13 tilberede op til 10 forskellige kaffedrikke med mælk. Den justerbare dispenserfunktion gør det muligt at bruge kopper i forskellige størrelser, og den aftagelige drypbakke letter rengøringen.

Med BCC13 kan man brygge en række forskellige mælkebaserede drikke ved hjælp af den 500 ml store beholder, som er fremstillet af det holdbare og BPA-fri materiale Tritan. Takket være det effektive termoblok-varmesystem kan kaffemaskinen levere den ønskede drik på ganske få sekunder, oplyser virksomheden og tilføjer, at enkle rengøringsfunktioner – herunder den nemme rengøringsprocedure for mælkesystemet – sikrer, at vedligeholdelsen af maskinen er en enkel og problemfri proces.

I udviklingen af Smegs nye kaffemaskiner er der hentet inspiration, teknologi og erfaring fra La Pavoni, som blev opkøbt af Smeg i 2019 og som er verdens ældste producent af espressomaskiner. Vi lægger stor vægt på at bevare kernen i La Pavoni som et separat brand, der producerer håndlavede maskiner til kaffeforbrugere, der søger produkter, som er en tand mere avancerede end de mere lettilgængelige produkter fra Smeg,” siger Kajsa Djurfeldt, Trade Marketing & PR Manager hos Smeg og tilføjer, at Smeg den 20. oktober gik live med ‘House of Coffee’ på det nordiske marked.

 

Annonce
<
>

 

House of Coffee

House of Coffee er i følge virksomheden et ambitiøst skridt fremad for Smeg og repræsenterer brandets forståelse for det moderne kaffemarked og dets krav. Smegs mål med satsningen er at inspirere forbrugerne ved at bringe den italienske kaffekultur til Norden og imødekomme forskellige typer kaffedrikkeres behov og ønsker gennem en række forskellige kaffeprodukter.

Smegs House of Coffee skal fungere som en platform, hvor kaffeentusiaster kan udforske nye bryggemetoder, opdage nye kaffesorter og udveksle ekspertise inden for kaffens verden.

Vi er glade for at kunne introducere House of Coffee som et nyt kapitel i Smegs historie. Vores fokus har altid været at skabe produkter af høj kvalitet, der forbedrer brugernes daglige livsstil. Med House of Coffee ønsker vi at skabe en kaffekultur, der omfavner passion, kvalitet og innovation,” siger Ulrika Theander, CEO for Smeg Nordic.

Pris og tilgængelighed

BCC13 hører til Smegs nye SDA-designlinje (Small Domestic Appliances), som ifølge Smeg har et lidt mere moderne og sofistikeret look end den klassiske 50’er-stil. Smeg BCC13 fås i sort, hvid og smaragdgrøn, og prisen er 7.495 kroner.

Læs også Nyhed: Espressomaskine fra Smeg – i seks farver Smeg har lanceret en halvautomatisk espressomaskiner i et blødt afrundet design, og den fås i seks farver.
(f. 1970): Freelancejournalist på L&B Home. Ola har i 24 år arbejdet med at holde styr på - og skrive om - trends, innovationer og produkter inden for forbrugerelektronik samt hvidevarer & køkkenmaskiner. 1999-2017 arbejdede Ola på de svenske branchemagasiner Rateko, El&Vitt samt ElektronikBranschen i jobs som journalist, teknisk redaktør og chefredaktør. Siden 2017 har Ola arbejdet som konsulent - i sit eget firma Eor AB, grundlagt i 2014 - med primært fokus på det skrevne ord.

Skriv din kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Læs videre med LB+

Tilbud

TILBUD - 49 kr første måned

Fuld adgang til alt LB+ indhold

LB+ Total 12 måneder

Fuld adgang til alt indhold på Lyd & Billede og L&B Home i 12 måneder

LB+ Total 6 måneder

Fuld adgang til alt indhold i 6 måneder

49 kr / første mnd
108 kr / mnd
108 kr / mnd
Med LB+ får du:
  • Adgang til mere end 7.800 produkttests!
  • Store rabatter hos vores partnere i LB+ Advantage Club
  • Ugentlige nyhedsbreve med de seneste nyheder
  • L&B TechCast – en podcast fra L&B
  • Magsinet digitalt – ny udgave hver måned
  • Deaktivering af annoncer
  • L&B+ Video – kom med L&B-redaktionen bag kulisserne, på de store tech-messer og meget mere!

Ambilight for fattigrøve

Ny toptunet robotstøvsuger

Witt Piccolo Rotante 16" holder målet

Nu kommer Ballie - og den er blevet klogere

Dysons nye effektive luftrenser

Her er Movas vilde AI-planer for fremtiden

Masser af rengøringsmaskiner fra Mova

Prisvenlige robotplæneklippere fra Mova

Smart blender holder drikkevarer kolde hele døgnet

Sådan bliver din næste robotplæneklipper udviklet i Kina

4-i-1 sundhedsmåling fra Withings

Ooni: ”Det bedste produkt vi nogensinde har lavet”