TESTS Foto & Video Hi-fi Hjemmebiograf Hovedtelefoner Højttalere TV

Kreativt!

Lyd & Billede bemærkes over hele verden for "one of the most creative media placements ever".

Af / 27/02/2014 - 11:26
Kreativt!

Fra vores egen lille verden kan vi med stolthed konstatere, at vores magasin bliver bemærket overalt i verden. Opmærksomheden skyldes denne gang en lillebitte annonce, som helt utraditionelt er placeret på ryggen af magasinet. Det er LG, som har valgt at gøre opmærsom på sit nye OLED-tv ved at annoncere på bladryggen. Fjernsynet har nemlig præcis samme tykkelse som magasinet: fire millimeter.

Vi kan retfærdigvis ikke tage hele æren, eftersom det er reklamebureauet i M&C Saatchi i Stockholm, der har fået den geniale ide – som vi selvfølgelig var med på! Annoncen kan ses på ryggen af martsnummeret.

Vi har allerede modtaget mange links til steder rund om i verden, hvor ideen omtales som ny og spændende. Og det selv om det indtil nu kun er det norske blad, der er nået ud i kioskerne. En af de første reaktioner kom fra adage.com, som kalder det for “one of the most creative media placements ever”. Herunder kan du se deres indslag ved at klikke på billedet.

adage_com

 

Annonce

Skriv din kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Læs videre med LB+

70%

Black Week Tilbud

70% På LB+ Total i 12 måneder!

LB+ Total måned

Fuld adgang til alt indhold i 1 måned

LB+ Total 12 måneder

Fuld adgang til alt indhold på Lyd & Billede og L&B Home i 12 måneder

39,- / mnd
130,- / for 1 måned
108,- / mnd
Med et abonnement får du også:
  • Adgang til mere end 7.500 produkttests!
  • Store rabatter hos vores samarbejdspartnere i LB+ Fordelsklub
  • Ugentlige nyhedsbreve med seneste nyheder/li>
  • L&B TechCast – en podcast fra L&B
  • Deaktivering af annoncer
Vi har ingen bindingsperiode, du kan sige abonnementet op, når du vil.
Annonce

Blindtest af OLED-TV'er

TCL med største TV-udstilling nogensinde

Black Week? Køb ikke et nyt TV, før du har læst dette

LG OLED T hædret af TIME Magazine

LG præsenterer ny målemetode for farveforskel

Gigantisk Samsung-TV ventes i 2025

Samsungs nye TV-funktion bruger generativ AI

Moderne kunst til The Frame

Prisrekord for et 100-tommer TV?

Philips fejrer 20 år med Ambilight og lancerer nyt flagskibs-TV

Ku' det friste med et "gennemsigtigt" OLED-TV?

Sony tager affære efter klager