Fra vores egen lille verden kan vi med stolthed konstatere, at vores magasin bliver bemærket overalt i verden. Opmærksomheden skyldes denne gang en lillebitte annonce, som helt utraditionelt er placeret på ryggen af magasinet. Det er LG, som har valgt at gøre opmærsom på sit nye OLED-tv ved at annoncere på bladryggen. Fjernsynet har nemlig præcis samme tykkelse som magasinet: fire millimeter.
Vi kan retfærdigvis ikke tage hele æren, eftersom det er reklamebureauet i M&C Saatchi i Stockholm, der har fået den geniale ide – som vi selvfølgelig var med på! Annoncen kan ses på ryggen af martsnummeret.
Vi har allerede modtaget mange links til steder rund om i verden, hvor ideen omtales som ny og spændende. Og det selv om det indtil nu kun er det norske blad, der er nået ud i kioskerne. En af de første reaktioner kom fra adage.com, som kalder det for “one of the most creative media placements ever”. Herunder kan du se deres indslag ved at klikke på billedet.
Læs videre med LB+
Black Week Tilbud
70% På LB+ Total i 12 måneder!
LB+ Total måned
Fuld adgang til alt indhold i 1 måned
LB+ Total 12 måneder
Fuld adgang til alt indhold på Lyd & Billede og L&B Home i 12 måneder
- Adgang til mere end 7.500 produkttests!
- Store rabatter hos vores samarbejdspartnere i LB+ Fordelsklub
- Ugentlige nyhedsbreve med seneste nyheder/li>
- L&B TechCast – en podcast fra L&B
- Deaktivering af annoncer